Кошик
1615 відгуків
Додати відгук
Кошик
STARLOOK — дієвий догляд, розкішний мейк. ❤️ Культові світові бестселери.
+380 (97) 955-55-50
+380 (50) 900-50-55

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Майже вся продукція інтернет-магазину STARLOOK (косметика, волосся, аксесуари для волосся, пензлі для макіяжу) належить до класу товарів, які, згідно з Законом «Про захист прав споживачів», не підлягають поверненню або обміну після їх купівлі. Повернення грошей за оплачений товар або обмін на новий здійснюється тільки за умови огляду у відділенні Нової Пошти, Укрпошти або в присутності кур'єра та відмови від його отримання. Якщо під час транспортування оплачений товар пошкодився або з якихось причин не влаштував покупця, ми замінимо його (за наявності на складі) або повернемо його вартість. Повернення грошей за пошкоджений товар відбувається через систему Приват24 на мапу покупця впродовж 3 днів після отримання посилки нашим співробітником у повному розмірі. Повернення грошей за товар належної якості здійснюється через систему Приват24 на мапу покупця впродовж 3 днів після отримання посилки нашим співробітником із вирахунком транспортних витрат і колегі за переклад, якщо така є з боку банку покупця. Для здійснення повернення засобів вам необхідно після відмови від отримання повідомити про ваше бажання здійснити повернення телефоном: +38 097 955 55 50. Якщо покупець забрав посилку з відділення Нової Пошти, Укрпошти, у кур'єра, то повернення коштів уже неможливе. Товари належної якості, для яких дозволене повернення й обмін, можуть бути повернені впродовж 14 днів після отримання покупцем, якщо: - товар не був у використанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований і збережений фабричне паковання; - збережені всі ярлики та заводське маркування; — товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner